Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Романюк, Тетяна Олександрівна - Функціонально-прагматичні особливості товарного знаку (на матеріалі текстів англомовної реклами)
Романюк, Тетяна Олександрівна - Функціонально-прагматичні особливості товарного знаку (на матеріалі текстів англомовної реклами)
(UA) Статья
Романюк, Тетяна Олександрівна.
Функціонально-прагматичні особливості товарного знаку (на матеріалі текстів англомовної реклами) / Тетяна Олександрівна Романюк // Scientia est potentia: молодіжний науковий вісник інституту іноземної філології.– 2018.– № 5.– С. 104-106 : рис.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. товарні знаки. 2. бренди. 3. прагмоніми. 4. англомовна реклама. 5. рекламні тексти.
Романюк, Тетяна Олександрівна.
Функціонально-прагматичні особливості товарного знаку (на матеріалі текстів англомовної реклами) / Тетяна Олександрівна Романюк // Scientia est potentia: молодіжний науковий вісник інституту іноземної філології.– 2018.– № 5.– С. 104-106 : рис.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. товарні знаки. 2. бренди. 3. прагмоніми. 4. англомовна реклама. 5. рекламні тексти.