Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Багорка, М. О. - Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств
Багорка, М. О. - Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств
(UA) Статья
Багорка, М. О.
Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств / М. О. Багорка, І. Г. Кадирус // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво.– 2021.– № 1 (118).– С. 42-47 : іл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. агропромислові підприємства України. 2. управлінські концепції. 3. маркетингове управління підприємствами.
Багорка, М. О.
Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств / М. О. Багорка, І. Г. Кадирус // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво.– 2021.– № 1 (118).– С. 42-47 : іл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. агропромислові підприємства України. 2. управлінські концепції. 3. маркетингове управління підприємствами.