Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетинг лікарських препаратів у контексті державного регулювання фармацевтичного ринку
Маркетинг лікарських препаратів у контексті державного регулювання фармацевтичного ринку
(UA) Статья
Маркетинг лікарських препаратів у контексті державного регулювання фармацевтичного ринку / Наталія Валеріївна Кузьминчук, Тетяна Миколаївна Куценко, Віктор Васильович Коваль, Вікторія Анатоліївна Бондарь // Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.– 2020.– Вип. 5 (38).– С. 190-196
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. фармацевтичний ринок України. 2. державне регулювання. 3. соціально-відповідальний маркетинг. 4. фармацевтична продукція. 5. маркетинг продажів.
Маркетинг лікарських препаратів у контексті державного регулювання фармацевтичного ринку / Наталія Валеріївна Кузьминчук, Тетяна Миколаївна Куценко, Віктор Васильович Коваль, Вікторія Анатоліївна Бондарь // Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.– 2020.– Вип. 5 (38).– С. 190-196
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. фармацевтичний ринок України. 2. державне регулювання. 3. соціально-відповідальний маркетинг. 4. фармацевтична продукція. 5. маркетинг продажів.