Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Сотніков, Юрій Миколайович - Інструментарій маркетингових досліджень в умовах трансформації економіки
Сотніков, Юрій Миколайович - Інструментарій маркетингових досліджень в умовах трансформації економіки
(UA) Статья
Сотніков, Юрій Миколайович.
Інструментарій маркетингових досліджень в умовах трансформації економіки / Юрій Миколайович Сотніков, Анна Андріївна Бутенко // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету].– 2021.– № 1/2 (278/279).– С. 94-99
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. цифровий (діджитал) маркетинг. 3. онлайн-дослідження. 4. трансформації економіки. 5. Індустрія 4.0.
Сотніков, Юрій Миколайович.
Інструментарій маркетингових досліджень в умовах трансформації економіки / Юрій Миколайович Сотніков, Анна Андріївна Бутенко // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету].– 2021.– № 1/2 (278/279).– С. 94-99
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. цифровий (діджитал) маркетинг. 3. онлайн-дослідження. 4. трансформації економіки. 5. Індустрія 4.0.