Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Нєчева, Наталя Валеріївна - Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації

Нєчева, Наталя Валеріївна - Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації

Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації
Нет экз.
Стаття
Автор: Нєчева, Наталя Валеріївна
Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]: Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Нєчева, Наталя Валеріївна.
Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації / Наталя Валеріївна Нєчева, Ольга Володимирівна Шикіна, Сергій Григорович Ярьоменко // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету].– 2021.– № 3/4 (280/281).– С. 100-107 : іл., табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.


-- 1. бренди міст. 2. брендинг територій. 3. імідж територій. 4. регіональні туристичні дестинації. 5. туристичний потенціал територій. 6. Одеса.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]
Нет экз.
Випуск

Науковий вісник [Одеського національного економічного університету] № 3/4 (280/281)
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025