Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Писар, Н. Б. - Елементи фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій

Писар, Н. Б. - Елементи фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій

Елементи фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій
Нет экз.
Стаття
Автор: Писар, Н. Б.
Вчені записки Університету "Крок". Серія: Економіка: Елементи фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Писар, Н. Б.
Елементи фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій / Н. Б. Писар, А. В. Савраненко, Н. І. Дрокіна // Вчені записки Університету "Крок". Серія: Економіка.– 2021.– Вип. 1 (61).– С. 142-146
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетингові комунікації. 2. споживачі рекламної продукції. 3. продуктовий дизайн. 4. адресний дизайн. 5. промисловий дизайн. 6. графічний дизайн.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вчені записки Університету "Крок". Серія: Економіка
Нет экз.
Випуск

Вчені записки Університету "Крок". Серія: Економіка Вип. 1 (61)
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025