Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Акімов, Дмитро Ігорович - Маркетингові дослідження та просування художніх творів у маркетингу образотворчого мистецтва
Акімов, Дмитро Ігорович - Маркетингові дослідження та просування художніх творів у маркетингу образотворчого мистецтва
(UA) Статья
Акімов, Дмитро Ігорович.
Маркетингові дослідження та просування художніх творів у маркетингу образотворчого мистецтва / Дмитро Ігорович Акімов // Культура і сучасність.– 2021.– № 1.– С. 139-144
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. образотворче мистецтво. 2. художні твори. 3. арт-ринки. 4. сегментування ринку. 5. споживачі. 6. маркетинг. 7. маркетингові дослідження.
Акімов, Дмитро Ігорович.
Маркетингові дослідження та просування художніх творів у маркетингу образотворчого мистецтва / Дмитро Ігорович Акімов // Культура і сучасність.– 2021.– № 1.– С. 139-144
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. образотворче мистецтво. 2. художні твори. 3. арт-ринки. 4. сегментування ринку. 5. споживачі. 6. маркетинг. 7. маркетингові дослідження.