Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шершенюк, Олена Миколаївна - Особливості проведення економіко-математичного дослідження потреб споживачів (попиту) та збуту то...
Шершенюк, Олена Миколаївна - Особливості проведення економіко-математичного дослідження потреб споживачів (попиту) та збуту то...
(UA) Статья
Шершенюк, Олена Миколаївна.
Особливості проведення економіко-математичного дослідження потреб споживачів (попиту) та збуту товарів (пропозиция) на прикладі ринку харчової продукції / Олена Миколаївна Шершенюк, Микола Вікторович Прокопенко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва.– 2021.– № 2 (27).– С. 157-170 : іл., табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. споживчий попит. 2. ринковий попит. 3. збутова діяльність. 4. ринкові пропозиції. 5. торговельні підприємства. 6. ринки харчових продуктів. 7. економіко-математичні методи.
Шершенюк, Олена Миколаївна.
Особливості проведення економіко-математичного дослідження потреб споживачів (попиту) та збуту товарів (пропозиция) на прикладі ринку харчової продукції / Олена Миколаївна Шершенюк, Микола Вікторович Прокопенко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва.– 2021.– № 2 (27).– С. 157-170 : іл., табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. споживчий попит. 2. ринковий попит. 3. збутова діяльність. 4. ринкові пропозиції. 5. торговельні підприємства. 6. ринки харчових продуктів. 7. економіко-математичні методи.