Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Мізіна, О. В. - Сучасні тенденції формування маркетингової стратегії торговельних підприємств
Мізіна, О. В. - Сучасні тенденції формування маркетингової стратегії торговельних підприємств
(UA) Статья
Мізіна, О. В.
Сучасні тенденції формування маркетингової стратегії торговельних підприємств / О. В. Мізіна // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2021.– № 2 (292).– С. 121-128 : іл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії підприємств. 2. електронна комерція (e-commerce). 3. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 4. трафік. 5. інтернет-маркетинг.
Мізіна, О. В.
Сучасні тенденції формування маркетингової стратегії торговельних підприємств / О. В. Мізіна // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2021.– № 2 (292).– С. 121-128 : іл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії підприємств. 2. електронна комерція (e-commerce). 3. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 4. трафік. 5. інтернет-маркетинг.