Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Череп, О. Г. - Маркетингове ціноутворення в умовах вільного ринку
Череп, О. Г. - Маркетингове ціноутворення в умовах вільного ринку
(UA) Статья
Череп, О. Г.
Маркетингове ціноутворення в умовах вільного ринку / О. Г. Череп, А. В. Коцеруба // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2021.– № 2 (292).– С. 140-144 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. цінова політика. 2. ціноутворення. 3. маркетингова цінова політика. 4. маркетингова діяльність підприємств. 5. економічна термінолексика.
Череп, О. Г.
Маркетингове ціноутворення в умовах вільного ринку / О. Г. Череп, А. В. Коцеруба // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2021.– № 2 (292).– С. 140-144 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. цінова політика. 2. ціноутворення. 3. маркетингова цінова політика. 4. маркетингова діяльність підприємств. 5. економічна термінолексика.