Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ковальчук, С. В. - Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти
Ковальчук, С. В. - Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти
(UA) Статья
Ковальчук, С. В.
Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти / С. В. Ковальчук, Л. Б. Мартинова, А. М. Танасійчук // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2021.– № 2 (292).– С. 215-221 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. заклади вищої освіти (ЗВО). 2. вища освіта в Україні. 3. фінансування освіти. 4. маркетингові стратегії. 5. показники рівня розвитку. 6. інтегральні показники.
Ковальчук, С. В.
Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти / С. В. Ковальчук, Л. Б. Мартинова, А. М. Танасійчук // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2021.– № 2 (292).– С. 215-221 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. заклади вищої освіти (ЗВО). 2. вища освіта в Україні. 3. фінансування освіти. 4. маркетингові стратегії. 5. показники рівня розвитку. 6. інтегральні показники.