Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ковальчук, С. В. - Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти

Ковальчук, С. В. - Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти

Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти
Нет экз.
Стаття
Автор: Ковальчук, С. В.
Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки: Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ковальчук, С. В.
Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти / С. В. Ковальчук, Л. Б. Мартинова, А. М. Танасійчук // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2021.– № 2 (292).– С. 215-221 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.


-- 1. заклади вищої освіти (ЗВО). 2. вища освіта в Україні. 3. фінансування освіти. 4. маркетингові стратегії. 5. показники рівня розвитку. 6. інтегральні показники.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки
Нет экз.
Випуск

Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки № 2 (292)
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025