Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гронь, Олександра Вікторівна - Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії
Гронь, Олександра Вікторівна - Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії
Стаття
Автор: Гронь, Олександра Вікторівна
Бізнес Інформ: Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Гронь, Олександра Вікторівна
Бізнес Інформ: Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Гронь, Олександра Вікторівна.
Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії / Олександра Вікторівна Гронь, Владислава Олександрівна Гаркуша // Бізнес Інформ.– 2021.– № 10 (525).– С. 31-37 : іл.
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії. 2. консалтингові послуги. 3. консалтингові компанії. 4. маркетингова діяльність підприємств. 5. міжнародні ринки.
Гронь, Олександра Вікторівна.
Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії / Олександра Вікторівна Гронь, Владислава Олександрівна Гаркуша // Бізнес Інформ.– 2021.– № 10 (525).– С. 31-37 : іл.
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії. 2. консалтингові послуги. 3. консалтингові компанії. 4. маркетингова діяльність підприємств. 5. міжнародні ринки.