Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Прядко, Ольга Миколаївна - Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій

Прядко, Ольга Миколаївна - Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій

Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
Нет экз.
Стаття
Автор: Прядко, Ольга Миколаївна
Бізнес Інформ: Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Прядко, Ольга Миколаївна.
Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій / Ольга Миколаївна Прядко, Катерина Сергіївна Олініченко // Бізнес Інформ.– 2021.– № 10 (525).– С. 368-374 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.


-- 1. економічні інструменти. 2. маркетингові інструменти. 3. мотивація споживачів. 4. бренди. 5. фешн (fashion) ринок. 6. опитування. 7. лояльність споживачів. 8. соціальні мережі.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Бізнес Інформ
Нет экз.
Випуск

Бізнес Інформ № 10 (525)
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025