Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Прядко, Ольга Миколаївна - Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
Прядко, Ольга Миколаївна - Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
Стаття
Автор: Прядко, Ольга Миколаївна
Бізнес Інформ: Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Прядко, Ольга Миколаївна
Бізнес Інформ: Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Прядко, Ольга Миколаївна.
Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій / Ольга Миколаївна Прядко, Катерина Сергіївна Олініченко // Бізнес Інформ.– 2021.– № 10 (525).– С. 368-374 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. економічні інструменти. 2. маркетингові інструменти. 3. мотивація споживачів. 4. бренди. 5. фешн (fashion) ринок. 6. опитування. 7. лояльність споживачів. 8. соціальні мережі.
Прядко, Ольга Миколаївна.
Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій / Ольга Миколаївна Прядко, Катерина Сергіївна Олініченко // Бізнес Інформ.– 2021.– № 10 (525).– С. 368-374 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. економічні інструменти. 2. маркетингові інструменти. 3. мотивація споживачів. 4. бренди. 5. фешн (fashion) ринок. 6. опитування. 7. лояльність споживачів. 8. соціальні мережі.