Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шимко, Ольга Володимирівна - Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств
Шимко, Ольга Володимирівна - Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств
(UA) Статья
Шимко, Ольга Володимирівна.
Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств / Ольга Володимирівна Шимко // Бізнес Інформ.– 2021.– № 10 (525).– С. 387-392 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. бенчмаркінг. 2. бізнес-процеси. 3. торговельні підприємства. 4. бізнес-процеси. 5. конкурентоспроможність підприємств. 6. якість обслуговування. 7. інформаційне забезпечення.
Шимко, Ольга Володимирівна.
Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств / Ольга Володимирівна Шимко // Бізнес Інформ.– 2021.– № 10 (525).– С. 387-392 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. бенчмаркінг. 2. бізнес-процеси. 3. торговельні підприємства. 4. бізнес-процеси. 5. конкурентоспроможність підприємств. 6. якість обслуговування. 7. інформаційне забезпечення.