Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Шимко, Ольга Володимирівна - Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств

Шимко, Ольга Володимирівна - Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств

Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств
Нет экз.
Стаття
Автор: Шимко, Ольга Володимирівна
Бізнес Інформ: Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Шимко, Ольга Володимирівна.
Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств / Ольга Володимирівна Шимко // Бізнес Інформ.– 2021.– № 10 (525).– С. 387-392 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.


-- 1. бенчмаркінг. 2. бізнес-процеси. 3. торговельні підприємства. 4. бізнес-процеси. 5. конкурентоспроможність підприємств. 6. якість обслуговування. 7. інформаційне забезпечення.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Бізнес Інформ
Нет экз.
Випуск

Бізнес Інформ № 10 (525)
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025