Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Бабко, Наталя Миколаївна - Теоретико-методологічні аспекти бізнес-аналізу в маркетингових дослідженнях

Бабко, Наталя Миколаївна - Теоретико-методологічні аспекти бізнес-аналізу в маркетингових дослідженнях

Теоретико-методологічні аспекти бізнес-аналізу в маркетингових дослідженнях
Нет экз.
Стаття
Автор: Бабко, Наталя Миколаївна
Український журнал прикладної економіки: Теоретико-методологічні аспекти бізнес-аналізу в маркетингових дослідженнях
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Бабко, Наталя Миколаївна.
Теоретико-методологічні аспекти бізнес-аналізу в маркетингових дослідженнях / Наталя Миколаївна Бабко, Юлія Геннадіївна Бережна, Олександр Володимирович Прокопенко // Український журнал прикладної економіки .– 2020.– Т. 5, № 2.– С. 320-326
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.


-- 1. бізнес-аналіз. 2. аналітики. 3. маркетингові дослідження. 4. стейкхолдери. 5. управлінські рішення. 6. теоретико-методологічні засади.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Український журнал прикладної економіки
Нет экз.
Випуск

Український журнал прикладної економіки Т. 5, № 2
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025