Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Бабко, Наталя Миколаївна - Теоретико-методологічні аспекти бізнес-аналізу в маркетингових дослідженнях
Бабко, Наталя Миколаївна - Теоретико-методологічні аспекти бізнес-аналізу в маркетингових дослідженнях
(UA) Статья
Бабко, Наталя Миколаївна.
Теоретико-методологічні аспекти бізнес-аналізу в маркетингових дослідженнях / Наталя Миколаївна Бабко, Юлія Геннадіївна Бережна, Олександр Володимирович Прокопенко // Український журнал прикладної економіки .– 2020.– Т. 5, № 2.– С. 320-326
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. бізнес-аналіз. 2. аналітики. 3. маркетингові дослідження. 4. стейкхолдери. 5. управлінські рішення. 6. теоретико-методологічні засади.
Бабко, Наталя Миколаївна.
Теоретико-методологічні аспекти бізнес-аналізу в маркетингових дослідженнях / Наталя Миколаївна Бабко, Юлія Геннадіївна Бережна, Олександр Володимирович Прокопенко // Український журнал прикладної економіки .– 2020.– Т. 5, № 2.– С. 320-326
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. бізнес-аналіз. 2. аналітики. 3. маркетингові дослідження. 4. стейкхолдери. 5. управлінські рішення. 6. теоретико-методологічні засади.