Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ніколенко, Вадим - Соціально відповідальний бізнес як вимога часу: індивідуальний та організаційний виміри
Ніколенко, Вадим - Соціально відповідальний бізнес як вимога часу: індивідуальний та організаційний виміри
(UA) Статья
Ніколенко, Вадим.
Соціально відповідальний бізнес як вимога часу: індивідуальний та організаційний виміри / Вадим Ніколенко // Український соціологічний журнал.– 2020.– Вип. 24.– С. 46-56
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціально-відповідальний бізнес. 2. корпоративна соціальна відповідальність. 3. соціальне підприємництво. 4. соціальний маркетинг. 5. екологічний маркетинг. 6. сталий розвиток суспільств. 7. міленіали. 8. подієвий маркетинг (івент-маркетинг).
Ніколенко, Вадим.
Соціально відповідальний бізнес як вимога часу: індивідуальний та організаційний виміри / Вадим Ніколенко // Український соціологічний журнал.– 2020.– Вип. 24.– С. 46-56
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціально-відповідальний бізнес. 2. корпоративна соціальна відповідальність. 3. соціальне підприємництво. 4. соціальний маркетинг. 5. екологічний маркетинг. 6. сталий розвиток суспільств. 7. міленіали. 8. подієвий маркетинг (івент-маркетинг).