Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Коваль, Віталій Олександрович - Антропологічний вимір трансформації реклами в суспільстві паноптикуму
Коваль, Віталій Олександрович - Антропологічний вимір трансформації реклами в суспільстві паноптикуму
(UA) Статья
Коваль, Віталій Олександрович.
Антропологічний вимір трансформації реклами в суспільстві паноптикуму / Віталій Олександрович Коваль // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Філософія. Філософські перипетії.– 2020.– Вип. 63.– С. 71-79
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламний дискурс. 2. картини світу. 3. світобачення. 4. реклама. 5. трансформаційні процеси. 6. антропологічний вимір. 7. смисловий простір. 8. комунікативний простір.
Коваль, Віталій Олександрович.
Антропологічний вимір трансформації реклами в суспільстві паноптикуму / Віталій Олександрович Коваль // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Філософія. Філософські перипетії.– 2020.– Вип. 63.– С. 71-79
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламний дискурс. 2. картини світу. 3. світобачення. 4. реклама. 5. трансформаційні процеси. 6. антропологічний вимір. 7. смисловий простір. 8. комунікативний простір.