Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Коваль, Віталій Олександрович - Антропологічний вимір трансформації реклами в суспільстві паноптикуму
Коваль, Віталій Олександрович - Антропологічний вимір трансформації реклами в суспільстві паноптикуму
(UA) Статья
Коваль, Віталій Олександрович.
Антропологічний вимір трансформації реклами в суспільстві паноптикуму / Віталій Олександрович Коваль // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Філософія. Філософські перипетії.– 2020.– Вип. 63.– С. 71-79
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. трансформація реклами. 3. рекламна картина світу. 4. антропологічний підхід. 5. смисловий простір. 6. сенс. 7. антропологія.
Коваль, Віталій Олександрович.
Антропологічний вимір трансформації реклами в суспільстві паноптикуму / Віталій Олександрович Коваль // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Філософія. Філософські перипетії.– 2020.– Вип. 63.– С. 71-79
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. трансформація реклами. 3. рекламна картина світу. 4. антропологічний підхід. 5. смисловий простір. 6. сенс. 7. антропологія.