Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Дарчук, В. Г. - Основні дефініції розвитку стратегії просування
Дарчук, В. Г. - Основні дефініції розвитку стратегії просування
Стаття
Автор: Дарчук, В. Г.
Економіка. Менеджмент. Бізнес: Основні дефініції розвитку стратегії просування
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Дарчук, В. Г.
Економіка. Менеджмент. Бізнес: Основні дефініції розвитку стратегії просування
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Дарчук, В. Г.
Основні дефініції розвитку стратегії просування / В. Г. Дарчук, О. В. Литвинова, В. Ю. Одношов // Економіка. Менеджмент. Бізнес.– 2021.– № 2 (36).– С. 21-26 : іл., табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. просування товарів. 2. стратегії просування товарів і послуг. 3. стратегічне планування на підприємствах. 4. маркетингові стратегії. 5. інтернет-маркетинг.
Дарчук, В. Г.
Основні дефініції розвитку стратегії просування / В. Г. Дарчук, О. В. Литвинова, В. Ю. Одношов // Економіка. Менеджмент. Бізнес.– 2021.– № 2 (36).– С. 21-26 : іл., табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. просування товарів. 2. стратегії просування товарів і послуг. 3. стратегічне планування на підприємствах. 4. маркетингові стратегії. 5. інтернет-маркетинг.