Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Дарчук, В. Г. - Основні дефініції розвитку стратегії просування

Дарчук, В. Г. - Основні дефініції розвитку стратегії просування

Основні дефініції розвитку стратегії просування
Нет экз.
Стаття
Автор: Дарчук, В. Г.
Економіка. Менеджмент. Бізнес: Основні дефініції розвитку стратегії просування
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Дарчук, В. Г.
Основні дефініції розвитку стратегії просування / В. Г. Дарчук, О. В. Литвинова, В. Ю. Одношов // Економіка. Менеджмент. Бізнес.– 2021.– № 2 (36).– С. 21-26 : іл., табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.


-- 1. просування товарів. 2. стратегії просування товарів і послуг. 3. стратегічне планування на підприємствах. 4. маркетингові стратегії. 5. інтернет-маркетинг.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економіка. Менеджмент. Бізнес
Нет экз.
Випуск

Економіка. Менеджмент. Бізнес № 2 (36)
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025