Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Писар, Н. Б. - Значення маркетингу у забезпеченні конкурентоздатності телекомунікаційних підприємств
Писар, Н. Б. - Значення маркетингу у забезпеченні конкурентоздатності телекомунікаційних підприємств
Стаття
Автор: Писар, Н. Б.
Економіка. Менеджмент. Бізнес: Значення маркетингу у забезпеченні конкурентоздатності телекомунікаційних підприємств
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Писар, Н. Б.
Економіка. Менеджмент. Бізнес: Значення маркетингу у забезпеченні конкурентоздатності телекомунікаційних підприємств
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Писар, Н. Б.
Значення маркетингу у забезпеченні конкурентоздатності телекомунікаційних підприємств / Н. Б. Писар, В. Г. Корженівська // Економіка. Менеджмент. Бізнес.– 2021.– № 2 (36).– С. 51-56 : іл., табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. ринок телекомунікаційних послуг в Україні. 2. сфера телекомунікацій в Україні. 3. маркетингова діяльність підприємств. 4. конкурентоспроможність підприємств. 5. телекомунікаційні підприємства.
Писар, Н. Б.
Значення маркетингу у забезпеченні конкурентоздатності телекомунікаційних підприємств / Н. Б. Писар, В. Г. Корженівська // Економіка. Менеджмент. Бізнес.– 2021.– № 2 (36).– С. 51-56 : іл., табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. ринок телекомунікаційних послуг в Україні. 2. сфера телекомунікацій в Україні. 3. маркетингова діяльність підприємств. 4. конкурентоспроможність підприємств. 5. телекомунікаційні підприємства.