Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Решетнікова, Ірина Леонідівна - Трансформація функцій і структур маркетингу підприємств в умовах цифрової економіки
Решетнікова, Ірина Леонідівна - Трансформація функцій і структур маркетингу підприємств в умовах цифрової економіки
(UA) Статья
Решетнікова, Ірина Леонідівна.
Трансформація функцій і структур маркетингу підприємств в умовах цифрової економіки / Ірина Леонідівна Решетнікова // Часопис економічних реформ.– 2021.– № 2 (42).– С. 48-54 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингове середовище. 2. цифрова економіка. 3. маркетингова діяльність підприємств. 4. бізнес-процеси на підприємствах.
Решетнікова, Ірина Леонідівна.
Трансформація функцій і структур маркетингу підприємств в умовах цифрової економіки / Ірина Леонідівна Решетнікова // Часопис економічних реформ.– 2021.– № 2 (42).– С. 48-54 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингове середовище. 2. цифрова економіка. 3. маркетингова діяльність підприємств. 4. бізнес-процеси на підприємствах.