Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Удосконалення позиціонування як антикризовий засіб організації
Удосконалення позиціонування як антикризовий засіб організації
Стаття
Автор:
Інвестиції: практика та досвід: Удосконалення позиціонування як антикризовий засіб організації
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Інвестиції: практика та досвід: Удосконалення позиціонування як антикризовий засіб організації
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Удосконалення позиціонування як антикризовий засіб організації / Г. М. Коломієць, О. В. Меленцова, Т. М. Гришина, А. П. Чередниченко // Інвестиції: практика та досвід.– 2021.– № 24: грудень.– С. 9-13 : іл., табл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. антикризовий менеджмент. 2. менеджмент організацій. 3. комунікації. 4. кризові комунікації. 5. антикризові інструменти.
Удосконалення позиціонування як антикризовий засіб організації / Г. М. Коломієць, О. В. Меленцова, Т. М. Гришина, А. П. Чередниченко // Інвестиції: практика та досвід.– 2021.– № 24: грудень.– С. 9-13 : іл., табл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. антикризовий менеджмент. 2. менеджмент організацій. 3. комунікації. 4. кризові комунікації. 5. антикризові інструменти.