Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Шуміло, Ольга Станіславівна - Роль маркетингу в антикризовому менеджменті за сучасних умов функціонування підприємств

Шуміло, Ольга Станіславівна - Роль маркетингу в антикризовому менеджменті за сучасних умов функціонування підприємств

Роль маркетингу в антикризовому менеджменті за сучасних умов функціонування підприємств
Нет экз.
Стаття
Автор: Шуміло, Ольга Станіславівна
Бізнес Інформ: Роль маркетингу в антикризовому менеджменті за сучасних умов функціонування підприємств
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Шуміло, Ольга Станіславівна.
Роль маркетингу в антикризовому менеджменті за сучасних умов функціонування підприємств / Ольга Станіславівна Шуміло, Вікторія Анатоліївна Євтушенко, Антон Валентинович Чумак // Бізнес Інформ.– 2021.– № 11 (526).– С. 461-466 : іл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.


-- 1. антикризовий менеджмент. 2. антикризове управління підприємствами. 3. маркетингові стратегії підприємств. 4. маркетинг.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Бізнес Інформ
Нет экз.
Випуск

Бізнес Інформ № 11 (526)
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025