Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Черник, М. В. - Прагматична адаптація німецькомовної реклами для українського реципієнта
Черник, М. В. - Прагматична адаптація німецькомовної реклами для українського реципієнта
(UA) Статья
Черник, М. В.
Прагматична адаптація німецькомовної реклами для українського реципієнта / М. В. Черник, І. Ю. Конященкова // Актуальні проблеми філології та перекладознавства.– 2021.– Вип. 22.– С. 137-140
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. рекламні тексти. 3. комунікативно-прагматичний аспект. 4. прагматика тексту. 5. прагматична адаптація. 6. реципієнти. 7. німецькомовна реклама.
Черник, М. В.
Прагматична адаптація німецькомовної реклами для українського реципієнта / М. В. Черник, І. Ю. Конященкова // Актуальні проблеми філології та перекладознавства.– 2021.– Вип. 22.– С. 137-140
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. рекламні тексти. 3. комунікативно-прагматичний аспект. 4. прагматика тексту. 5. прагматична адаптація. 6. реципієнти. 7. німецькомовна реклама.