Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Семенюк, Тетяна Петрівна - Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рек...

Семенюк, Тетяна Петрівна - Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рек...

Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рек...
Нет экз.
Стаття
Автор: Семенюк, Тетяна Петрівна
Актуальні питання іноземної філології: Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рек...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Семенюк, Тетяна Петрівна.
Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рекламі споживчих товарів / Тетяна Петрівна Семенюк // Актуальні питання іноземної філології.– 2016.– № 4.– С. 140-145 : рис.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.


-- 1. реклама. 2. рекламна діяльність. 3. комунікативні тактики. 4. рекламні стратегії. 5. рекламний вплив. 6. іконічні засоби. 7. німецькомовна реклама.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Актуальні питання іноземної філології
Нет экз.
Випуск

Актуальні питання іноземної філології № 4
2016 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025