Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Семенюк, Тетяна Петрівна - Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рек...
Семенюк, Тетяна Петрівна - Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рек...
(UA) Статья
Семенюк, Тетяна Петрівна.
Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рекламі споживчих товарів / Тетяна Петрівна Семенюк // Актуальні питання іноземної філології.– 2016.– № 4.– С. 140-145 : рис.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. рекламна діяльність. 3. комунікативні тактики. 4. рекламні стратегії. 5. рекламний вплив. 6. іконічні засоби. 7. німецькомовна реклама.
Семенюк, Тетяна Петрівна.
Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рекламі споживчих товарів / Тетяна Петрівна Семенюк // Актуальні питання іноземної філології.– 2016.– № 4.– С. 140-145 : рис.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. рекламна діяльність. 3. комунікативні тактики. 4. рекламні стратегії. 5. рекламний вплив. 6. іконічні засоби. 7. німецькомовна реклама.