Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Зубко, Дар'я Олександрівна - Механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства
Зубко, Дар'я Олександрівна - Механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства
(UA) Статья
Зубко, Дар'я Олександрівна.
Механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства / Дар'я Олександрівна Зубко // Проблеми і перспективи економіки та управління.– 2021.– № 2 (26).– С. 75-85 : іл., табл.
Бібліогр.: 19 назв . – На укр. яз.
Зубко, Дар'я Олександрівна.
Механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства / Дар'я Олександрівна Зубко // Проблеми і перспективи економіки та управління.– 2021.– № 2 (26).– С. 75-85 : іл., табл.
Бібліогр.: 19 назв . – На укр. яз.