Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Липчук Василь Васильович - Маркетинг: основи теорії та практики

Липчук Василь Васильович - Маркетинг: основи теорії та практики

Маркетинг: основи теорії та практики
Недоступно
 0 из 2
Книга
Автор: Липчук Василь Васильович
Маркетинг: основи теорії та практики : Навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти
Серія: Вища освіта в Україні
Видавництво: Новий Світ-2000, Магнолія плюс, 2003 г.
ISBN 966-8340-01-9

(UA) Книга
III> 59982
583091 Главный филиал 595794 Главный филиал

Липчук, Василь Васильович.
Маркетинг: основи теорії та практики : Навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти / Василь Васильович Липчук, Роман Петрович Дудяк, Світлана Ярославівна Бугіль; За заг. ред. Василь Васильович Липчук.– 2-е. вид.– Львів : Новий Світ-2000, : Магнолія плюс, 2003.– 288 с.– (Вища освіта в Україні)
На тит. обкл. авт. не зазнач.– 3000 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-8340-01-9 : 22.00.

ББК У521.23я73-1

-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025