Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Томас, Мартін - Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа

Томас, Мартін - Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа

Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Томас, Мартін
Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа : як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд
Серія: #PROBusiness
Видавництво: Фабула, Ранок, 2020 г.
ISBN 978-617-09-6383-3

(UA) Книга
III> 110798
891525 Главный филиал

Томас, Мартін.
Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа : як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд : пер. с англ. / Мартін Томас; Пер. Ярослава Машико.– Харків : Фабула : Ранок, 2020.– 302,[1] с. : іл., табл.– (#PROBusiness)
1500 пр.– Містить бібліогр. – На укр. яз.
ISBN 978-617-09-6383-3.

УДК 316.77:005.21](075)

-- 1. Менеджмент, міжнародний – Бізнес-комунікації – Підручники, посібники. 2. Мережі, соціальні – Маркетинг – Підручники, посібники. 3. Контент-маркетинг – Підручники, посібники.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025