Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ларіна, Ярослава - Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки

Ларіна, Ярослава - Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки

Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки
Нет экз.
Стаття
Автор: Ларіна, Ярослава
Економічні інновації: Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ларіна, Ярослава.
Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки / Ярослава Ларіна, Віра Фомішина, Олена Шапоренко // Економічні інновації.– 2021.– Т. 23, вип. 3 (80).– С. 195-204 : іл., табл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.


-- 1. органічна продукція. 2. харчові продукти. 3. ринки органічної продукції. 4. зовнішні ринки. 5. просування товарів. 6. маркетингові стратегії.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економічні інновації
Нет экз.
Випуск

Економічні інновації Т. 23, вип. 3 (80)
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025