Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ларіна, Ярослава - Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки
Ларіна, Ярослава - Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки
Стаття
Автор: Ларіна, Ярослава
Економічні інновації: Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ларіна, Ярослава
Економічні інновації: Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Ларіна, Ярослава.
Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки / Ярослава Ларіна, Віра Фомішина, Олена Шапоренко // Економічні інновації.– 2021.– Т. 23, вип. 3 (80).– С. 195-204 : іл., табл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. органічна продукція. 2. харчові продукти. 3. ринки органічної продукції. 4. зовнішні ринки. 5. просування товарів. 6. маркетингові стратегії.
Ларіна, Ярослава.
Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки / Ярослава Ларіна, Віра Фомішина, Олена Шапоренко // Економічні інновації.– 2021.– Т. 23, вип. 3 (80).– С. 195-204 : іл., табл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. органічна продукція. 2. харчові продукти. 3. ринки органічної продукції. 4. зовнішні ринки. 5. просування товарів. 6. маркетингові стратегії.