Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Шевченко, А. О. - Бренд менеджмент як маркер ефективності в консалтингових та брокерських послугах

Шевченко, А. О. - Бренд менеджмент як маркер ефективності в консалтингових та брокерських послугах

Бренд менеджмент як маркер ефективності в консалтингових та брокерських послугах
Нет экз.
Стаття
Автор: Шевченко, А. О.
Економіка та держава: Бренд менеджмент як маркер ефективності в консалтингових та брокерських послугах
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Шевченко, А. О.
Бренд менеджмент як маркер ефективності в консалтингових та брокерських послугах / А. О. Шевченко, Л. І. Стаднік, Р. П. Задорожна // Економіка та держава.– 2021.– № 9: вересень.– С. 68-73 : табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.


-- 1. бренд-менеджмент. 2. торговельні марки . 3. консалтингові послуги. 4. брокерська діяльність. 5. брендингова діяльність. 6. управління брендами.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економіка та держава
Нет экз.
Випуск

Економіка та держава № 9: вересень
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025