Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Нагірна, М. Я. - Ключові аспекти використання соціальних мереж для бізнес моделі B2B
Нагірна, М. Я. - Ключові аспекти використання соціальних мереж для бізнес моделі B2B
Стаття
Автор: Нагірна, М. Я.
Економіка та держава: Ключові аспекти використання соціальних мереж для бізнес моделі B2B
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Нагірна, М. Я.
Економіка та держава: Ключові аспекти використання соціальних мереж для бізнес моделі B2B
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Нагірна, М. Я.
Ключові аспекти використання соціальних мереж для бізнес моделі B2B / М. Я. Нагірна, О. І. Дорош // Економіка та держава.– 2021.– № 10: жовтень.– С. 80-85 : іл., табл.
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. електронна комерція. 2. соціальні мережі. 3. бізнес-моделі. 4. таргетування. 5. сайти підприємств. 6. бі́знес для бі́знесу(B2B).
Нагірна, М. Я.
Ключові аспекти використання соціальних мереж для бізнес моделі B2B / М. Я. Нагірна, О. І. Дорош // Економіка та держава.– 2021.– № 10: жовтень.– С. 80-85 : іл., табл.
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. електронна комерція. 2. соціальні мережі. 3. бізнес-моделі. 4. таргетування. 5. сайти підприємств. 6. бі́знес для бі́знесу(B2B).