Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Лоленко, Катерина Михайлівна - Професійний бренд психолога: сутність, етапи та умови розвитку
Лоленко, Катерина Михайлівна - Професійний бренд психолога: сутність, етапи та умови розвитку
(UA) Статья
Лоленко, Катерина Михайлівна.
Професійний бренд психолога: сутність, етапи та умови розвитку / Катерина Михайлівна Лоленко // Організаційна психологія. Економічна психологія.– 2022.– № 2 (26).– С. 91-98 : табл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. професійний бренд. 2. професійний імідж. 3. особисті бренди. 4. психологи.
Лоленко, Катерина Михайлівна.
Професійний бренд психолога: сутність, етапи та умови розвитку / Катерина Михайлівна Лоленко // Організаційна психологія. Економічна психологія.– 2022.– № 2 (26).– С. 91-98 : табл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. професійний бренд. 2. професійний імідж. 3. особисті бренди. 4. психологи.