Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Талан, Наталія Ігорівна - Модальність та переконання у рекламі: перекладацький аспект
Талан, Наталія Ігорівна - Модальність та переконання у рекламі: перекладацький аспект
(UA) Статья
Талан, Наталія Ігорівна.
Модальність та переконання у рекламі: перекладацький аспект / Наталія Ігорівна Талан // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Сер. Філологічні науки.– 2022.– № 1 (23).– С. 184-193
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. рекламні тексти. 3. рекламний вплив. 4. модальність переконання. 5. стилістичні засоби. 6. переклад рекламних текстів.
Талан, Наталія Ігорівна.
Модальність та переконання у рекламі: перекладацький аспект / Наталія Ігорівна Талан // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Сер. Філологічні науки.– 2022.– № 1 (23).– С. 184-193
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. рекламні тексти. 3. рекламний вплив. 4. модальність переконання. 5. стилістичні засоби. 6. переклад рекламних текстів.