Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Дзюба, Наталія - Соціальний маркетинг як підхід ефективної стратегії формування здорового способу життя молоді (те...

Дзюба, Наталія - Соціальний маркетинг як підхід ефективної стратегії формування здорового способу життя молоді (те...

Соціальний маркетинг як підхід ефективної стратегії формування здорового способу життя молоді (те...
Нет экз.
Стаття
Автор: Дзюба, Наталія
Соціальна робота та соціальна освіта: Соціальний маркетинг як підхід ефективної стратегії формування здорового способу життя молоді (те...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Дзюба, Наталія.
Соціальний маркетинг як підхід ефективної стратегії формування здорового способу життя молоді (теоретичний аспект) / Наталія Дзюба // Соціальна робота та соціальна освіта.– 2022.– Вип. 1 (8).– С. 77-87
Бібліогр.: 27 назв . – На укр. яз.


-- 1. соціальний маркетинг. 2. соціальна профілактика. 3. здоровий спосіб життя. 4. соціальні теорії.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Соціальна робота та соціальна освіта
Нет экз.
Випуск

Соціальна робота та соціальна освіта Вип. 1 (8)
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025