Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Мартинюк, О. В. - Тренди digital-маркетингу в умовах кризи

Мартинюк, О. В. - Тренди digital-маркетингу в умовах кризи

Тренди digital-маркетингу в умовах кризи
Нет экз.
Стаття
Автор: Мартинюк, О. В.
Вісник національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки: Тренди digital-маркетингу в умовах кризи
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Мартинюк, О. В.
Тренди digital-маркетингу в умовах кризи / О. В. Мартинюк // Вісник національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки.– 2022.– Вип. 2 (98).– С. 147-157 : іл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.


-- 1. цифрові технології в економіці. 2. цифровий (діджитал) маркетинг. 3. цифрові інноваційні технології. 4. інтернет-маркетинг. 5. ШІ в економіці. 6. голосовий пошук. 7. гейміфікація. 8. мобільний контент.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки
Нет экз.
Випуск

Вісник національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки Вип. 2 (98)
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025