Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Слонкіна, Аліса В. - Імідж журналіста як спосіб невербального впливу на аудиторію
Слонкіна, Аліса В. - Імідж журналіста як спосіб невербального впливу на аудиторію
Стаття
Автор: Слонкіна, Аліса В.
Соціально-політичні студії: Імідж журналіста як спосіб невербального впливу на аудиторію
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Слонкіна, Аліса В.
Соціально-політичні студії: Імідж журналіста як спосіб невербального впливу на аудиторію
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Слонкіна, Аліса В.
Імідж журналіста як спосіб невербального впливу на аудиторію / Аліса В. Слонкіна // Соціально-політичні студії.– 2020.– № 4.– С. 88-91
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. засоби масової інформації (ЗМІ). 2. інформаційно-медійний простір. 3. журналістика. 4. журналісти. 5. імідж.
Слонкіна, Аліса В.
Імідж журналіста як спосіб невербального впливу на аудиторію / Аліса В. Слонкіна // Соціально-політичні студії.– 2020.– № 4.– С. 88-91
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. засоби масової інформації (ЗМІ). 2. інформаційно-медійний простір. 3. журналістика. 4. журналісти. 5. імідж.