Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Волошенюк, Анна - Механізми управління формуванням бренду як позитивного іміджу закладу вищої освіти України
Волошенюк, Анна - Механізми управління формуванням бренду як позитивного іміджу закладу вищої освіти України
(UA) Статья
Волошенюк, Анна.
Механізми управління формуванням бренду як позитивного іміджу закладу вищої освіти України / Анна Волошенюк // Науковий вісник: державне управління.– 2022.– № 2 (12).– С. 6-17
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. позитивний імідж. 3. управління вищою освітою. 4. заклади вищої освіти (ЗВО). 5. освітні послуги. 6. конкурентоспроможність. 7. вища освіта.
Волошенюк, Анна.
Механізми управління формуванням бренду як позитивного іміджу закладу вищої освіти України / Анна Волошенюк // Науковий вісник: державне управління.– 2022.– № 2 (12).– С. 6-17
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. позитивний імідж. 3. управління вищою освітою. 4. заклади вищої освіти (ЗВО). 5. освітні послуги. 6. конкурентоспроможність. 7. вища освіта.