Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Волошенюк, Анна - Механізми управління формуванням бренду як позитивного іміджу закладу вищої освіти України

Волошенюк, Анна - Механізми управління формуванням бренду як позитивного іміджу закладу вищої освіти України

Механізми управління формуванням бренду як позитивного іміджу закладу вищої освіти України
Нет экз.
Стаття
Автор: Волошенюк, Анна
Науковий вісник: державне управління: Механізми управління формуванням бренду як позитивного іміджу закладу вищої освіти України
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Волошенюк, Анна.
Механізми управління формуванням бренду як позитивного іміджу закладу вищої освіти України / Анна Волошенюк // Науковий вісник: державне управління.– 2022.– № 2 (12).– С. 6-17
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.


-- 1. бренди. 2. позитивний імідж. 3. управління вищою освітою. 4. заклади вищої освіти (ЗВО). 5. освітні послуги. 6. конкурентоспроможність. 7. вища освіта.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Науковий вісник: державне управління
Нет экз.
Випуск

Науковий вісник: державне управління № 2 (12)
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025