Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Громова, Ольга Євгеніївна - Стратегічне управління конкурентоздатністю підприємства: маркетингові аспекти формування
Громова, Ольга Євгеніївна - Стратегічне управління конкурентоздатністю підприємства: маркетингові аспекти формування
Книга
Автор: Громова, Ольга Євгеніївна
Стратегічне управління конкурентоздатністю підприємства: маркетингові аспекти формування : монографія
Видавництво: ХНУ, 2020 г.
ISBN 978-966-330-391-8
Автор: Громова, Ольга Євгеніївна
Стратегічне управління конкурентоздатністю підприємства: маркетингові аспекти формування : монографія
Видавництво: ХНУ, 2020 г.
ISBN 978-966-330-391-8
(UA) Книга
III> 111218
907045 Главный филиал
Громова, Ольга Євгеніївна.
Стратегічне управління конкурентоздатністю підприємства: маркетингові аспекти формування : монографія / Ольга Євгеніївна Громова.– Хмельницький : ХНУ, 2020.– 350 с. : табл., схеми
300 пр.– Бібліогр: с. 287-314 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-330-391-8.
УДК 658.821:005.21](02.064)
-- 1. Промислові підприємства – Конкурентоспроможність – Управління – Монографії. 2. Маркетинг, стратегічний – Монографії.
III> 111218
907045 Главный филиал
Громова, Ольга Євгеніївна.
Стратегічне управління конкурентоздатністю підприємства: маркетингові аспекти формування : монографія / Ольга Євгеніївна Громова.– Хмельницький : ХНУ, 2020.– 350 с. : табл., схеми
300 пр.– Бібліогр: с. 287-314 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-330-391-8.
УДК 658.821:005.21](02.064)
-- 1. Промислові підприємства – Конкурентоспроможність – Управління – Монографії. 2. Маркетинг, стратегічний – Монографії.