Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Кузьмак, Олег - Маркетингова комунікаційна політика як інструмент забезпечення конкурентних позицій підприємства ...

Кузьмак, Олег - Маркетингова комунікаційна політика як інструмент забезпечення конкурентних позицій підприємства ...

Маркетингова комунікаційна політика як інструмент забезпечення конкурентних позицій підприємства ...
Нет экз.
Стаття
Автор: Кузьмак, Олег
Економічний форум: Маркетингова комунікаційна політика як інструмент забезпечення конкурентних позицій підприємства ...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Кузьмак, Олег.
Маркетингова комунікаційна політика як інструмент забезпечення конкурентних позицій підприємства в умовах ірраціональної поведінки споживачів / Олег Кузьмак // Економічний форум.– 2022.– № 4.– С. 74-82
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетингові технології. 2. маркетингова діяльність підприємств. 3. споживча поведінка. 4. маркетингова поведінка. 5. конкурентоспроможність підприємств. 6. рекламні кампанії.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економічний форум
Нет экз.
Випуск

Економічний форум № 4
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025