Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної сфери
Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної сфери
Стаття
Автор:
Innovation and Sustainability: Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної сфери
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Innovation and Sustainability: Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної сфери
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної сфери / Сергій Миколайович Калініченко, Тетяна Анатоліївна Власенко, Юрій Петрович Вітковський, Андрій Володимирович Грібіник // Innovation and Sustainability.– 2022.– № 2.– С. 61-67
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. асортиментна політика. 2. туристичні підприємства. 3. маркетингова діяльність підприємств. 4. туристичні послуги. 5. туристичний продукт. 6. збутова політика. 7. товарний асортимент.
Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної сфери / Сергій Миколайович Калініченко, Тетяна Анатоліївна Власенко, Юрій Петрович Вітковський, Андрій Володимирович Грібіник // Innovation and Sustainability.– 2022.– № 2.– С. 61-67
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. асортиментна політика. 2. туристичні підприємства. 3. маркетингова діяльність підприємств. 4. туристичні послуги. 5. туристичний продукт. 6. збутова політика. 7. товарний асортимент.