Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної сфери

Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної сфери

Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної сфери
Нет экз.
Стаття
Автор:
Innovation and Sustainability: Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної сфери
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної сфери / Сергій Миколайович Калініченко, Тетяна Анатоліївна Власенко, Юрій Петрович Вітковський, Андрій Володимирович Грібіник // Innovation and Sustainability.– 2022.– № 2.– С. 61-67
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.


-- 1. асортиментна політика. 2. туристичні підприємства. 3. маркетингова діяльність підприємств. 4. туристичні послуги. 5. туристичний продукт. 6. збутова політика. 7. товарний асортимент.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Innovation and Sustainability
Нет экз.
Випуск

Innovation and Sustainability № 2
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025