Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Єрмошенко, Микола Миколайович - Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу
Єрмошенко, Микола Миколайович - Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу
Книга
Автор: Єрмошенко, Микола Миколайович
Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу : навч. посіб.
Видавництво: Нац. акад. управління, 2021 г.
ISBN 978-617-7386-38-3
Автор: Єрмошенко, Микола Миколайович
Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу : навч. посіб.
Видавництво: Нац. акад. управління, 2021 г.
ISBN 978-617-7386-38-3
(UA) Книга
III> 111269
907303 Главный филиал
Єрмошенко, Микола Миколайович.
Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу : навч. посіб. / Микола Миколайович Єрмошенко, Олександр Васильович Нестеренко, Ірина Юріївна Штулер, Нац. акад. управління.– Київ : Нац. акад. управління, 2021.– 141 с. : іл., табл., схеми.– Інформаційні технології аналізу даних в маркетингу
Загол. на обкл.: Інформаційні технології аналізу даних в маркетингу.– 350 пр.– Бібліогр.: с. 140-141 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7386-38-3.
УДК 339.138:004](075.8)
-- 1. Маркетинг – Аналіз – Технології, інформаційні – Підручники, посібники.
III> 111269
907303 Главный филиал
Єрмошенко, Микола Миколайович.
Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу : навч. посіб. / Микола Миколайович Єрмошенко, Олександр Васильович Нестеренко, Ірина Юріївна Штулер, Нац. акад. управління.– Київ : Нац. акад. управління, 2021.– 141 с. : іл., табл., схеми.– Інформаційні технології аналізу даних в маркетингу
Загол. на обкл.: Інформаційні технології аналізу даних в маркетингу.– 350 пр.– Бібліогр.: с. 140-141 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7386-38-3.
УДК 339.138:004](075.8)
-- 1. Маркетинг – Аналіз – Технології, інформаційні – Підручники, посібники.