Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маранчак, Надія Миколаївна - Соціальна мережа TikTok як засіб інтернет-маркетингу бібліотек України

Маранчак, Надія Миколаївна - Соціальна мережа TikTok як засіб інтернет-маркетингу бібліотек України

Соціальна мережа TikTok як засіб інтернет-маркетингу бібліотек України
Нет экз.
Стаття
Автор: Маранчак, Надія Миколаївна
Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук: Соціальна мережа TikTok як засіб інтернет-маркетингу бібліотек України
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Маранчак, Надія Миколаївна.
Соціальна мережа TikTok як засіб інтернет-маркетингу бібліотек України / Надія Миколаївна Маранчак // Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук.– 2022.– Вип. 10.– С. 22-35
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.


-- 1. соціальні мережі. 2. ТікТок. 3. інтернет-маркетинг. 4. бібліотечний маркетинг. 5. маркетинг. 6. контент-аналіз.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук
Нет экз.
Випуск

Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук Вип. 10
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025