Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Вільхова, Тетяна - Маркетингова стратегія розвитку освіти у громадах України

Вільхова, Тетяна - Маркетингова стратегія розвитку освіти у громадах України

Маркетингова стратегія розвитку освіти у громадах України
Нет экз.
Стаття
Автор: Вільхова, Тетяна
Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Публічне управління та адміністрування: Маркетингова стратегія розвитку освіти у громадах України
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Вільхова, Тетяна.
Маркетингова стратегія розвитку освіти у громадах України / Тетяна Вільхова // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Публічне управління та адміністрування.– 2021.– № 1 (1).– С. 41-44
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.


-- 1. освіта в Україні. 2. реформування. 3. адміністративно-територіальний устрій. 4. територіальні громади. 5. органи місцевої влади. 6. освітній процес. 7. освітні послуги. 8. заклади освіти. 9. маркетингові стратегії. 10. маркетингові дослідження.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Публічне управління та адміністрування
Нет экз.
Випуск

Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Публічне управління та адміністрування № 1 (1)
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025