Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Костинець, Юлія Володимирівна - Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережах
Костинець, Юлія Володимирівна - Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережах
(UA) Статья
Костинець, Юлія Володимирівна.
Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережах / Юлія Володимирівна Костинець, Богдан Олександрович Колесник // Журнал стратегічних економічних досліджень.– 2022.– № 2 (7).– С. 86-104 : іл., табл.
Бібліогр.: 22 назви . – На укр. яз.
-- 1. інтернет-технології. 2. соціальні мережі. 3. блогери. 4. лідери думок. 5. онлайн-платформи. 6. бренд-менеджмент. 7. маркетинговий менеджмент.
Костинець, Юлія Володимирівна.
Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережах / Юлія Володимирівна Костинець, Богдан Олександрович Колесник // Журнал стратегічних економічних досліджень.– 2022.– № 2 (7).– С. 86-104 : іл., табл.
Бібліогр.: 22 назви . – На укр. яз.
-- 1. інтернет-технології. 2. соціальні мережі. 3. блогери. 4. лідери думок. 5. онлайн-платформи. 6. бренд-менеджмент. 7. маркетинговий менеджмент.