Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Астапова-Вязьміна, Олена Ігорівна - Семіотика ґендерних стереотипів (візуальний аналіз реклами на ТБ)
Астапова-Вязьміна, Олена Ігорівна - Семіотика ґендерних стереотипів (візуальний аналіз реклами на ТБ)
(UA) Статья
Астапова-Вязьміна, Олена Ігорівна.
Семіотика ґендерних стереотипів (візуальний аналіз реклами на ТБ) / Олена Ігорівна Астапова-Вязьміна // Epistemological Studies in Philosophy, Social and Political Sciences.– 2021.– Vol. 4, Iss. 2.– С. 3-10 : іл., табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. ґендерні стереотипи. 2. семіотика. 3. реклама. 4. українське телебачення. 5. візуальні тексти. 6. рекламні зображення. 7. знакові системи. 8. візуальні образи.
Астапова-Вязьміна, Олена Ігорівна.
Семіотика ґендерних стереотипів (візуальний аналіз реклами на ТБ) / Олена Ігорівна Астапова-Вязьміна // Epistemological Studies in Philosophy, Social and Political Sciences.– 2021.– Vol. 4, Iss. 2.– С. 3-10 : іл., табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. ґендерні стереотипи. 2. семіотика. 3. реклама. 4. українське телебачення. 5. візуальні тексти. 6. рекламні зображення. 7. знакові системи. 8. візуальні образи.