Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Астапова-Вязьміна, Олена Ігорівна - Семіотика ґендерних стереотипів (візуальний аналіз реклами на ТБ)

Астапова-Вязьміна, Олена Ігорівна - Семіотика ґендерних стереотипів (візуальний аналіз реклами на ТБ)

Семіотика ґендерних стереотипів (візуальний аналіз реклами на ТБ)
Нет экз.
Стаття
Автор: Астапова-Вязьміна, Олена Ігорівна
Epistemological Studies in Philosophy, Social and Political Sciences: Семіотика ґендерних стереотипів (візуальний аналіз реклами на ТБ)
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Астапова-Вязьміна, Олена Ігорівна.
Семіотика ґендерних стереотипів (візуальний аналіз реклами на ТБ) / Олена Ігорівна Астапова-Вязьміна // Epistemological Studies in Philosophy, Social and Political Sciences.– 2021.– Vol. 4, Iss. 2.– С. 3-10 : іл., табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.


-- 1. ґендерні стереотипи. 2. семіотика. 3. реклама. 4. українське телебачення. 5. візуальні тексти. 6. рекламні зображення. 7. знакові системи. 8. візуальні образи.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Epistemological Studies in Philosophy, Social and Political Sciences
Нет экз.
Випуск

Epistemological Studies in Philosophy, Social and Political Sciences Vol. 4, Iss. 2
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025