Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Райко, Діана Валеріївна - Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством

Райко, Діана Валеріївна - Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством

Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством
Нет экз.
Стаття
Автор: Райко, Діана Валеріївна
Проблеми економіки: Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Райко, Діана Валеріївна.
Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством / Діана Валеріївна Райко, Ольга Іванівна Подрез, Вікторія Олександрівна Черепанова // Проблеми економіки.– 2022.– № 3 (53).– С. 128-136 : табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.





Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Проблеми економіки
Нет экз.
Випуск

Проблеми економіки № 3 (53)
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025