Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Райко, Діана Валеріївна - Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством
Райко, Діана Валеріївна - Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством
Стаття
Автор: Райко, Діана Валеріївна
Проблеми економіки: Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Райко, Діана Валеріївна
Проблеми економіки: Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Райко, Діана Валеріївна.
Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством / Діана Валеріївна Райко, Ольга Іванівна Подрез, Вікторія Олександрівна Черепанова // Проблеми економіки.– 2022.– № 3 (53).– С. 128-136 : табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
Райко, Діана Валеріївна.
Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством / Діана Валеріївна Райко, Ольга Іванівна Подрез, Вікторія Олександрівна Черепанова // Проблеми економіки.– 2022.– № 3 (53).– С. 128-136 : табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.