Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Білецький, Ігор Васильович - Маркетингова стратегія суб'єктів будівництва житлової нерухомості на споживчому ринку
Білецький, Ігор Васильович - Маркетингова стратегія суб'єктів будівництва житлової нерухомості на споживчому ринку
Стаття
Автор: Білецький, Ігор Васильович
Проблеми економіки: Маркетингова стратегія суб'єктів будівництва житлової нерухомості на споживчому ринку
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Білецький, Ігор Васильович
Проблеми економіки: Маркетингова стратегія суб'єктів будівництва житлової нерухомості на споживчому ринку
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Білецький, Ігор Васильович.
Маркетингова стратегія суб'єктів будівництва житлової нерухомості на споживчому ринку / Ігор Васильович Білецький // Проблеми економіки.– 2022.– № 4 (54).– С. 133-139 : табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії. 2. маркетингові комунікації. 3. маркетингова діяльність підприємств. 4. будівельні підприємства. 5. житлове будівництво. 6. маркетингові інструменти. 7. ринок нерухомості в Україні.
Білецький, Ігор Васильович.
Маркетингова стратегія суб'єктів будівництва житлової нерухомості на споживчому ринку / Ігор Васильович Білецький // Проблеми економіки.– 2022.– № 4 (54).– С. 133-139 : табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії. 2. маркетингові комунікації. 3. маркетингова діяльність підприємств. 4. будівельні підприємства. 5. житлове будівництво. 6. маркетингові інструменти. 7. ринок нерухомості в Україні.