Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Горська, К. О. - Від медіабренду до бренду журналіста: сучасні практики самопрезентації автора в українських інтер...
Горська, К. О. - Від медіабренду до бренду журналіста: сучасні практики самопрезентації автора в українських інтер...
(UA) Статья
Горська, К. О.
Від медіабренду до бренду журналіста: сучасні практики самопрезентації автора в українських інтернет-медіа / К. О. Горська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 1, ч. 3.– С. 258-264 : іл.
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. автори. 2. медіаконтент. 3. самопрезентація. 4. лідери думок. 5. бренди. 6. особисті бренди. 7. журналісти. 8. українські інтернет-медіа.
Горська, К. О.
Від медіабренду до бренду журналіста: сучасні практики самопрезентації автора в українських інтернет-медіа / К. О. Горська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 1, ч. 3.– С. 258-264 : іл.
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. автори. 2. медіаконтент. 3. самопрезентація. 4. лідери думок. 5. бренди. 6. особисті бренди. 7. журналісти. 8. українські інтернет-медіа.