Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Лучко, Галина Йосипівна - Управління проектами підвищення лояльності споживачів

Лучко, Галина Йосипівна - Управління проектами підвищення лояльності споживачів

Управління проектами підвищення лояльності споживачів
Нет экз.
Стаття
Автор: Лучко, Галина Йосипівна
Бізнес Інформ: Управління проектами підвищення лояльності споживачів
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Лучко, Галина Йосипівна.
Управління проектами підвищення лояльності споживачів / Галина Йосипівна Лучко // Бізнес Інформ.– 2022.– № 8 (535).– С. 173-179 : іл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.


-- 1. лояльність споживачів. 2. програми лояльності. 3. управління проєктами. 4. споживачі послуг в Україні.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Бізнес Інформ
Нет экз.
Випуск

Бізнес Інформ № 8 (535)
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025