Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Євтушенко, Олена Віталіївна - Аналіз впливу складових нейромаркетингу на поведінку споживачів туристичного продукту
Євтушенко, Олена Віталіївна - Аналіз впливу складових нейромаркетингу на поведінку споживачів туристичного продукту
Стаття
Автор: Євтушенко, Олена Віталіївна
Бізнес Інформ: Аналіз впливу складових нейромаркетингу на поведінку споживачів туристичного продукту
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Євтушенко, Олена Віталіївна
Бізнес Інформ: Аналіз впливу складових нейромаркетингу на поведінку споживачів туристичного продукту
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Євтушенко, Олена Віталіївна.
Аналіз впливу складових нейромаркетингу на поведінку споживачів туристичного продукту / Олена Віталіївна Євтушенко, Ганна Ігорівна Гапоненко, Ірина Миколаївна Шамара // Бізнес Інформ.– 2022.– № 11 (538).– С. 262-270 : іл., табл.
Бібілогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. нейромаркетинг. 2. аромамаркетинг. 3. туристичний продукт. 4. споживачі. 5. емоційні реакції.
Євтушенко, Олена Віталіївна.
Аналіз впливу складових нейромаркетингу на поведінку споживачів туристичного продукту / Олена Віталіївна Євтушенко, Ганна Ігорівна Гапоненко, Ірина Миколаївна Шамара // Бізнес Інформ.– 2022.– № 11 (538).– С. 262-270 : іл., табл.
Бібілогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. нейромаркетинг. 2. аромамаркетинг. 3. туристичний продукт. 4. споживачі. 5. емоційні реакції.