Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Євтушенко, Олена Віталіївна - Аналіз впливу складових нейромаркетингу на поведінку споживачів туристичного продукту

Євтушенко, Олена Віталіївна - Аналіз впливу складових нейромаркетингу на поведінку споживачів туристичного продукту

Аналіз впливу складових нейромаркетингу на поведінку споживачів туристичного продукту
Нет экз.
Стаття
Автор: Євтушенко, Олена Віталіївна
Бізнес Інформ: Аналіз впливу складових нейромаркетингу на поведінку споживачів туристичного продукту
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Євтушенко, Олена Віталіївна.
Аналіз впливу складових нейромаркетингу на поведінку споживачів туристичного продукту / Олена Віталіївна Євтушенко, Ганна Ігорівна Гапоненко, Ірина Миколаївна Шамара // Бізнес Інформ.– 2022.– № 11 (538).– С. 262-270 : іл., табл.
Бібілогр.: 13 назв . – На укр. яз.


-- 1. нейромаркетинг. 2. аромамаркетинг. 3. туристичний продукт. 4. споживачі. 5. емоційні реакції.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Бізнес Інформ
Нет экз.
Випуск

Бізнес Інформ № 11 (538)
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025