Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Проценко, Валентина Миколаївна - Розвиток фармацевтичних компаній України з використанням методів Digital-маркетингу
Проценко, Валентина Миколаївна - Розвиток фармацевтичних компаній України з використанням методів Digital-маркетингу
Стаття
Автор: Проценко, Валентина Миколаївна
Бізнес Інформ: Розвиток фармацевтичних компаній України з використанням методів Digital-маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Проценко, Валентина Миколаївна
Бізнес Інформ: Розвиток фармацевтичних компаній України з використанням методів Digital-маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Проценко, Валентина Миколаївна.
Розвиток фармацевтичних компаній України з використанням методів Digital-маркетингу / Валентина Миколаївна Проценко, Анастасія Володимирівна Проценко // Бізнес Інформ.– 2022.– № 11 (538).– С. 277-283 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. фармацевтичні компанії. 2. фармацевтична промисловість України. 3. цифровий (діджитал) маркетинг. 4. лікарські засоби. 5. аптеки. 6. роздрібна торгівля.
Проценко, Валентина Миколаївна.
Розвиток фармацевтичних компаній України з використанням методів Digital-маркетингу / Валентина Миколаївна Проценко, Анастасія Володимирівна Проценко // Бізнес Інформ.– 2022.– № 11 (538).– С. 277-283 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. фармацевтичні компанії. 2. фармацевтична промисловість України. 3. цифровий (діджитал) маркетинг. 4. лікарські засоби. 5. аптеки. 6. роздрібна торгівля.